Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sandra Rooij - WaarBenJij.nu Laatste dagje in Nederland - Reisverslag uit Venlo, Nederland van Sandra Rooij - WaarBenJij.nu

Laatste dagje in Nederland

Door: Sandra

Blijf op de hoogte en volg Sandra

01 Augustus 2014 | Nederland, Venlo

Het eerste verslagje in mijn dagboek :-)

1 augustus 2014.........................
Een voor mij toch wel belangrijke datum. Maanden ben ik bezig geweest met de voorbereidingen en dan opeens is het zover. Vanavond vertrekt mijn vliegtuig richting Fiji. Mijn koffer is gepakt, de tickets en mijn paspoort liggen klaar. Nu is het wachten tot het tijd is om naar het vliegveld te vertrekken.

Nog even een kopje koffie hier en een praatje daar, maar dan is het toch echt zover.

Iedereen ontzettend bedankt voor alle lieve berichtjes, mailtjes, telefoontjes, cadeautjes en ook alle hulp die ik heb gekregen om dit te kunnen gaan doen.

Blijf braaf allemaal dat ik geen klachten hoor als ik terug kom! ;-)

Gr. Sandra



  • 01 Augustus 2014 - 11:44

    John:

    Goede reis Sandra!
    C U, X

  • 01 Augustus 2014 - 14:28

    Mevrouw Avontuur:

    Ik wens je héél veel zon, zee, strand, cocktails, leuke avonturen, lieve nieuwe vrienden en niet teveel haaien! ;)

  • 01 Augustus 2014 - 14:53

    Marly:

    Goede reis, ik heb deze blog gebookmarked, ik ga hem goed in de gaten houden!

  • 01 Augustus 2014 - 15:44

    Jennifer:

    Ik ben benieuwd naar al je avonturen! Nu ga ik je vanuit Frankrijk volgen. Ik kijk al uit naar je eerste verslag vanaf Fiji!

  • 01 Augustus 2014 - 18:38

    Loes Derks:

    Joehoe, eindelijk is DE dag daar....
    SUPER veel plezier!
    Geniet, Geniet, Geniet!!!!!

  • 01 Augustus 2014 - 19:10

    Anneke:

    Heel veel plezier met naar de haaien gaan! Hopelijk ga je veel avonturen beleven, geniet ervan. Als je tijd hebt voor af en toe een up date te schrijven met hoe het gaat, zal ik met alle plezier al jou belevenissen gaan lezen. Geniet er van, veel liefs en dikke X

  • 01 Augustus 2014 - 19:46

    TK:

    Woehoe veel plezier daar! Kijk meteen even of ze daar nog slagers nodig hebben ;-)

  • 01 Augustus 2014 - 22:58

    Annelies Van Uden:

    Ha Sandra,
    Mooi man Fiji. Hoe lang ga je en wat ga je doen. Ik ben nu 3 maanden terug van mijn 9 maanden reizen en werken. De beste beslissing ooit!! Heel veel plezier en succes!!

  • 02 Augustus 2014 - 02:05

    Rübke :

    Geneet van alles daor! En gaef de haaien unne knoevel! ;-)

  • 03 Augustus 2014 - 14:20

    Els Klerks:

    Ha Sandra,
    Geniet van de tijd in Fiji. Heel veel plezier!

  • 03 Augustus 2014 - 14:49

    Ireen Kleuskens:

    Hoi Sandra, ik wens je een te gekke tijd tussen de haaien! Heel veel succes met alle goede dingen die je daar gaat doen en vooral heel veel plezier! Goede reis!!!

  • 03 Augustus 2014 - 15:09

    Wilma Stemkens:

    Sandra veel plezier op je nieuwe avontuur. geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Venlo

Fiji

Op naar Fiji................
Mijn droom, mijn uitdaging

Recente Reisverslagen:

02 December 2014

Terug in Pacific Harbour

25 Oktober 2014

Another month in Fiji!

26 September 2014

Roller coaster!!

04 September 2014

Sharkie!!!

25 Augustus 2014

Fiji-Time!
Sandra

Actief sinds 16 Juli 2014
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 6938

Voorgaande reizen:

01 Augustus 2014 - 28 Februari 2015

Fiji

Landen bezocht: